
مشاوره موفق
از ۶۸۲ امتیاز
نظام پزشکی
دکتر احسان ثنائی
متخصص بیماریهای داخلی و دستیار فوق تخصصی غدد و متابولیسم
نسخه الکترونیک
درباره من
نوع مشاوره
نظرات کاربران
مشاهده بیشترمشاهده کمتر
دکتر احسان ثنایی هستم، متخصص داخلی و دستیار فوق تخصصی غدد و متابولیسم. با کد نظام پزشکی 151249 مجوز فعالیت تخصصی خود را از سازمان نظام پزشکی دریافت کردهام.
حوزه های تخصصی:
- تشخیص و درمان بیماریهای دیابت و تیرویید
- بررسی اختلال رشد
- بررسی اختلالات جنسی
- مدیریت و درمان بیماریهای ریوی
- بیماریهای گوارش
- بیماریهای کلیوی و فشار خون
- بیماریهای روماتولوژی و مفاصل
- تشخیص و درمان بیماریهای خونی
- درمان چاقی
سوابق علمی و اجرایی:
- فارغالتحصیل دوره پزشکی عمومی
- متخصص داخلی از دانشگاه علوم پزشکی یزد
- دستیار فوق تخصصی غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی یزد
سخن کوتاه:
« پزشک متخصص غدد و متابولیسم با تجربه در تشخیص، درمان و پیگیری بیماریهای هورمونی، متابولیک و اختلالات مرتبط با غدد درونریز. دارای مهارت در مدیریت بیماریهای مزمن از جمله دیابت، اختلالات تیروئید، بیماریهای هیپوفیز و آدرنال، پوکی استخوان و اختلالات هورمونی جنسی. متعهد به ارائه مراقبت مبتنی بر شواهد علمی، ارتقای کیفیت زندگی بیماران و بهروزرسانی مستمر دانش پزشکی. »
نوع مشاوره را انتخاب کنید:
تلفنی فوری
تماس آنی، چَت و دریافت نسخه
شروع از401,000 تومانء
تلفنی در زمان دلخواه
تماس در زمان انتخابی، چَت و دریافت نسخه
10 دقیقه401,000 تومانء
متنی
پاسخدهی سریع، چَت و دریافت نسخه
359,000 تومانء
نظرات کاربران
پریسا مهربان
مشاوره متنی
خیلی با حوصله جواب دادن
24 خرداد 1405
eyJpdiI6ImpSOXF5YWprYm0zYno1MTN4enJvZWc9PSIsInZhbHVlIjoia1lOdENkUmVEdmlOY25TMGMyYnBReTlpMzdrM2FMYTNX
خوب بود ولی هنوز نسخه من صادر نشده ممنون
15 خرداد 1405
ابراهیم پور
دکتر عالی بودن و خیلی قشنگ و با حوصله منو راهنمایی کردن.فقط جهت یادآوری،برای تماس دکتر با شما،اگر خطتون شارژ نداشته باشه،تماس انجام نمیشه.
15 خرداد 1405
سيما حسين زاده
در کل خوب بود و مشخص بود با تجربه بود
10 خرداد 1405
فاطمه ابراهیمی
مشاوره متنی
از راهنمایی های آقای دکترثنایی متشکرم.
04 خرداد 1405
مهرنوش تدینی
بسيار عالي
01 خرداد 1405
فاطمه ابراهیمی
از راهنمایی آقای دکتر سپاسگزارم
28 اردیبهشت 1405
محسن صحراگرد
مشاوره متنی
باسلام، من نزدیک به یک سال هست که از آقای دکتر راهنمایی پزشکی میگیرم و بهشون زحمت میدم، با توجه به اینکه خودم کادر درمان هستم، دقت و راهنمایی های ایشون رو خیلی تایید میکنم و انسان منصف و دکتر حاذقی هستن. با تشکر از اسنپ
27 اردیبهشت 1405
عباس رستگار
درود و سپاس .ممنون که با حوصله جوابگو بودن
26 اردیبهشت 1405
Hadi
بسیار با اخلاق و متین و با حوصله هستند و راهنمایی های خوبی دارند
24 اردیبهشت 1405