
مشاوره موفق
از ۴٬۷۰۶ امتیاز
نظام پزشکی
دکتر میلاد مظفری
متخصص بیماریهای داخلی
نسخه الکترونیک
درباره من
نوع مشاوره
نظرات کاربران
مشاهده بیشترمشاهده کمتر
دکتر میلاد مظفری هستم، متخصص بیماریهای داخلی و فوق تخصص خون و سرطان بزرگسالان. با کد 135288 مجوز فعالیت تخصصی خود را از سازمان نظام پزشکی دریافت کردهام.
حوزههای تخصصی:
- مشاوره و ارزیابی در زمینه آندوسکوپی و کولونوسکوپی
- تشخیص و درمان بیماریهای گوارش، کبد، کلیه و فشار خون
- بررسی و درمان روماتیسم و بیماریهای مفاصل، غدد، دیابت و تیروئید
- تشخیص و درمان بیماریهای خونی و سرطان، همراه با پیوند مغز استخوان
سوابق علمی و اجرایی:
- فارغالتحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
- دارنده مدرک تخصص بیماریهای داخلی از دانشگاه علوم پزشکی گرگان
- دارنده مدرک فوق تخصص خون و سرطان بزرگسالان از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
- 5 سال سابقه فعالیت دانشگاهی در دانشگاه شهید بهشتی
افتخارات و دستاوردها:
- چاپ 8 مقاله در مجلات معتبر داخلی و بینالمللی
- عضو انجمن فوق تخصص خون و سرطان اروپا و آمریکا
آنچه میتوانم برایتان انجام دهم:
- ارائه مشاوره و غربالگری تخصصی در زمینه سرطانهای دستگاه گوارش
- کمک به تشخیص و درمان بیماریهای خونی و سرطانی با رویکرد علمی و بهروز
- مشاوره و درمان در حوزه بیماریهای داخلی از جمله غدد، دیابت، تیروئید، کلیه و فشار خون
- پشتیبانی تخصصی در زمینه پیوند مغز استخوان و روشهای نوین درمانی سرطان
سخن کوتاه:
"غربالگری بهموقع میتواند مسیر زندگی را تغییر دهد. تشخیص زودهنگام بیماریهای گوارشی از طریق آندوسکوپی و کولونوسکوپی، درمان را سادهتر و مؤثرتر میکند و از بروز مراحل پیشرفته و نیاز به جراحی یا شیمیدرمانی پیشگیری خواهد کرد. در بسیاری از کشورهای پیشرفته، انجام این غربالگریها از 40 تا 50 سالگی بهصورت سالانه و رایگان انجام میشود. پیشگیری همیشه بهتر از درمان است."
نوع مشاوره را انتخاب کنید:
تلفنی فوری
تماس آنی، چَت و دریافت نسخه
شروع از432,000 تومانء
تلفنی در زمان دلخواه
تماس در زمان انتخابی، چَت و دریافت نسخه
10 دقیقه432,000 تومانء
متنی
پاسخدهی سریع، چَت و دریافت نسخه
387,000 تومانء
نظرات کاربران
رضا چگنی
مشاوره متنی
مثل همیشه بسیار عالی
25 خرداد 1405
مح
عالی
19 خرداد 1405
سجاد بابائی
آزمایش مربوط به تیروئید و کلسترول بود که براشون ارسال کردم و دارو تجویز کردن. همه سوالات رو توی چت جواب دادن
19 خرداد 1405
خانم رضایی
سپاس فراوان
09 خرداد 1405
جهان
بنده گاستریت معده داشتم متخصص گوارش و فوق تخصص گوارش هیچکدوم حتی با اندسکوپی نفهمیدن اقای دکتر فقط با شرح حال فهمیدن با دونه اول قرص خوب شدم
06 خرداد 1405
فائزه
مشاوره متنی
عالی بودن
27 اردیبهشت 1405
کاوه رحیمی
با تشکر از دکتر مظفری عزیز
17 اردیبهشت 1405
hediezakeri
مشاوره متنی
هلیکوباکتر داشتم بعد از دو دوره درمان شدم
02 اردیبهشت 1405
الای یگانه
عالی
29 فروردین 1405
Amir shokri
مشاوره متنی
چندمین ویزیت من بود ، دکتر مثل همیشه عالی
25 فروردین 1405