
مشاوره موفق
از ۱٬۳۸۷ امتیاز
نظام روانشناسی
شکوه جباری
روانشناس خانواده
درباره من
نوع مشاوره
نظرات کاربران
مشاهده بیشترمشاهده کمتر
شکوه جباری هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی و پروانه اشتغال تخصصی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران (کد 4774).
حوزه های تخصصی
- کودک ونوجوان و تحصیل: کمک به مدیریت اضطراب، وسواس، بیانگیزگی و بهبود مهارتهای تحصیلی و انگیزشی
- فردی بزرگسال: درمان افسردگی، اضطراب، وسواس و چالشهای شخصی برای رسیدن به آرامش و رضایت زندگی
- روابط زوجین: بهبود ارتباط، مدیریت تعارض و تقویت همدلی و صمیمیت در زندگی مشترک
- شغلی و موفقیت: ارتقای مهارتهای شغلی، مدیریت استرس، افزایش انگیزه و مسیرسازی برای موفقیت حرفهای
سوابق علمی و اجرایی
- 30 سال سابقه مشاوره در آموزش و پرورش
- 7 سال مشاوره در مرکز هموفیلی
- پروانه تاسیس مرکز مشاوره از بهزیستی
- فوق لیسانس مشاوره خانواده و دکترای تشویقی
- مدرس و مشاوره در مراکز سراسر تهران
آنچه میتوانم برایتان انجام دهم
- برگزاری کارگاههای تخصصی در حوزه تربیت فرزند، روابط فردی و اجتماعی
- توانمندسازی و استعدادیابی شغلی و تحصیلی
سخن کوتاه
امیدوارم که دانش و تجربه ام در این امر مهم که بسیاری از مردم را درگیر کرده براتون مفید و کاربردی باشد.
با مهر بی پایان منتظر تماس و شنیدن صدای خوب شما عزیزان هستیم.
نوع مشاوره را انتخاب کنید:
تلفنی فوری
تماس آنی، امکان چَت و ارسال فایل
شروع از180,000 تومانء
تلفنی در زمان دلخواه
تماس در زمان انتخابی، چَت و ارسال فایل
30 دقیقه528,000 تومانء
متنی
پاسخدهی سریع پزشک، چَت و ارسال فایل
480,000 تومانء
نظرات کاربران
شهین وکیلی
واقعا خیلی از راهنمایی هاشون بهرهمند شدم با حرفاشون خیلی آروم شدم و فهمیدم باید چیکار کنم
31 خرداد 1405
درخشانیان
توصیه هاشون درست و مناسب بود ممنونم
24 خرداد 1405
حکیمی
بسیار عالی
16 خرداد 1405
Maryam poursadegh
بسیار عالی وبا تجربه . ❤️❤️❤️❤️
01 خرداد 1405
حمیدm
خانم دکتر بسیار عالی هستند ؛ چندین سال است که مشکلات عدیده خانوادگی و فرزند پروری من با راهنماییهای ارزشمند خانم دکتر حل شده ؛ همیشه دعاگوی ایشان هستم
29 اردیبهشت 1405
رحیمی
خیلی عالی و با تجربه هستن، دیدگاه واقع بینانه و راه کارهای کاربردی برای مسایل دارن،بالغ بر ۵ سال هست که از نظرات ایشون استفاده میکنم و حتما مشاوره با ایشون رو توصیه میکنم
23 اردیبهشت 1405
حمید_
خانم دکتر عالی هستند؛ بیش از سه سال است از راهنماییهای ارزشمند ایشان بهره میبرم؛ بسیار سپاسگزارم🌹🌹
20 اردیبهشت 1405
حمید _ m
با سلام و عرض ادب؛ چند سال است از راهنماییهای ارزشمند خانم دکتر بهره میبرم ؛ و به جرات میتوانم بگویم بهترین هستند ؛چه به. لحاظ مشاوره و چه به لحاظ راهنماییهای که واقعا از روی دلسوزی و تبحر ارایه میکنند
18 اردیبهشت 1405
حامد
با سلام و سپاس از راهنماییهای ارزشمند خانم دکتر که خیلی دلسوزانه و مسلط راهنمایی میکنند
17 اردیبهشت 1405
hakiman
خانم دکتر واقعا عالی و بی نظیر هستن
15 اردیبهشت 1405