
مشاوره موفق
از ۱٬۰۵۸ امتیاز
نظام پزشکی
زهره ناجیانی
روانشناس و مشاور
درباره من
نوع مشاوره
نظرات کاربران
مشاهده بیشترمشاهده کمتر
زهره ناجیانی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی. با کد 4787 از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران، پروانه اشتغال تخصصی خود را دریافت کردهام.
حوزههای تخصصی:
- اضطراب، افسردگی و مسائل فردی: شکست عاطفی، وسواس، سوگ، ترس و اضطراب
- فرزند شاد و سالم: اضطراب جدایی، مشکلات تحصیلی و یادگیری، مشکلات هوشی و هوشافزایی
- نوجوانی و بلوغ: مشکلات رفتاری و تعارض با والدین، روابط با جنس مخالف، استعدادیابی تحصیلی
- موفقیت شغلی و تحصیلی: استرس شغلی، استعدادیابی شغلی و انتخاب رشته تحصیلی
پیشینه علمی، اجرایی و افتخارات:
- مدرس آزمونهای روانی (استنفورد بینه، وکسلر، IVA ،MMPI-2 و …)
- روان درمانگر ISTDP
سخن کوتاه
«در صورت خارج از دسترس بودن، از طریق بخش زمان دلخواه، نوبت تماس خود را رزرو کنید.»
نوع مشاوره را انتخاب کنید:
تلفنی فوری
تماس آنی، امکان چَت و ارسال فایل
شروع از161,000 تومانء
تلفنی در زمان دلخواه
تماس در زمان انتخابی، چَت و ارسال فایل
30 دقیقه462,000 تومانء
متنی
پاسخدهی سریع پزشک، چَت و ارسال فایل
462,000 تومانء
نظرات کاربران
فروغ گل اسفند
عالی هستند ایشون از همه لحاظ با حوصله و با توجه شرح حال گرفتن مناسب رفتار محترمانه ووووووو
01 خرداد 1405
فروغ گل اسفند
همه موارد
20 اردیبهشت 1405
Ali
باحوصله راهنمایی کردن
14 اردیبهشت 1405
پرهام
من اولین تجربم بود که از طریق اسنپ دکتر با مشاور صحبت میکردم و به نظرم بهترین تجربم بود از ویژگیهای ایشون بخوام بگم تو مرحله اول صدای دلنشین و زیباشون هست، از طرفی برای اولین بار احساس کردم کسی بدون قضاوت به حرفهام داره گوش میده و بسیار با تجربه،مدیریت زمان خوب و عالی بودن در مجموع
02 اردیبهشت 1405
کیارش
بدون زیاده گویی و اغراق میگم واقعاً پشیمون نخواهید شد از انتخاب ایشون. و به روند مشاوره با ایشون اعتماد کنید. هم روش خوبی رو برای درمان استفاده میکنن و هم دلسوزانه کمک میکنن و به خوبی به صحبت ها گوش میدن، و با شناخت خوبی که کم کم از شما پیدا میکنن بهترین راه رو برای درمان شدن به شما نشون میدن. اعتماد کنید.
26 فروردین 1405
لک نژاد
دمت گرم خانم دکتر
12 فروردین 1405
رضا
روانشناس بسیار خوبی
10 فروردین 1405
فاطمه
خانم دکتر عالی هستن واقعا از اینکه حرف های به جا و بدرد بخوری میزنن ممنونم ازشون من دوره درمانم رو با ایشون درحال طی کردنم و از انتخاب ایشون بسیار خرسندم
08 فروردین 1405
شاهین ذلفنون
مشاوره امروز بسیار عالی بود و ایشان با دقت گوش و راهنمائیهای مفید و موثری میکردن با تشکر فراوان
06 فروردین 1405
.
من قصد 1 جلسه مشاوره داشتم اما تصمیم گرفتم باهاشون ادامه بدم تا چند جلسه
28 اسفند 1404