
مشاوره موفق
از ۸۲۹ امتیاز
نظام پزشکی
دکتر سیما لشگری
جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی
نسخه الکترونیک
درباره من
نوع مشاوره
نظرات کاربران
مشاهده بیشترمشاهده کمتر
دکتر سیما لشگری هستم، متخصص زنان و زایمان و نازایی. با کد نظام پزشکی 148405 مجوز فعالیت تخصصی خود را از سازمان نظام پزشکی دریافت کردهام.
حوزههای تخصصی:
- مشاوره در زمینه مراقبتهای بارداری و پس از زایمان
- درمان و مشاوره در زمینه عفونتهای زنان
- مشاوره در مورد واکسن گارداسیل و نحوه دریافت دوز در شرایط متفاوت
- تفسیر تست HPV و پاپ اسمیر
- درمان زگیل تناسلی و عفونت HPV
- مشاوره قبل از ازدواج و روشهای تنظیم خانواده
- مراقبتهای دوران یائسگی
- ارزیابی علل و درمان نازایی
- بررسی علل و درمان قاعدگیهای نامنظم و خونریزیهای غیر طبیعی رحم
- غربالگری سرطان پستان
سوابق علمی و اجرایی:
- دارای مدرک تخصص از دانشگاه علوم پزشکی تهران
- دارای بورد تخصصی
- چاپ مقالات مختلف در حوزه زنان و زایمان و نازایی
نوع مشاوره را انتخاب کنید:
تلفنی فوری
تماس آنی، چَت و دریافت نسخه
شروع از432,000 تومانء
تلفنی در زمان دلخواه
تماس در زمان انتخابی، چَت و دریافت نسخه
10 دقیقه432,000 تومانء
متنی
پاسخدهی سریع، چَت و دریافت نسخه
387,000 تومانء
نظرات کاربران
محمد مصطفی افشار
من همیشه از دکتر های انلاین استفاده میکنم . این دفعه فک میکنم دکتر خودش نبود منشی اش بود اصلا درست حرف نزد چیزیو گفت که با یه سرچ خیلی ساده میتونستم داخل گوگل ببینم .
25 خرداد 1405
زارع
مشاوره متنی
عالی هستن
20 خرداد 1405
فاطمه مختاری
مشاوره متنی
خيلي عالي بود ممنونم از خانوم دكتر
17 خرداد 1405
Mahsa
بسیار محترم و دلسوز
08 خرداد 1405
tina salehi
من خیلی راضی بودم
05 خرداد 1405
امیرمجاهدی
خوب بود
27 اردیبهشت 1405
حمیدی
واقعا با حوصله و عالی پاسخگو بودن
22 اردیبهشت 1405
bahar baran
با اینکه تماس من خیلی بدموقع بود،ایشون بسیار خوش برخورد و باحوصله جواب دادن.بسیار عالی بودند
20 اردیبهشت 1405
خانم غزالی
هرچی از خوبی خانم دکتر بگم کم گفتم خدا خیر بی نهایت بهش بده. ماما بهم گفته بود آزمایش بتام مشکوکه و باید برم سونو ممکنه خارج رحمی باشه اونقدر ترسیدم که حد نداره ولی خانم دکتر نگرانیمو برطرف کرد و گفت که هیچ مشکلی نیست. خدا رو شکر که زنگ زدم از ایشون پرسیدم خیالم راحت شد 🥰🥰🥰🥰🥰🥰
14 اردیبهشت 1405
فهیمه یاری نیا
مشاوره متنی
دوبار تا حالا مشاوره گرفتم ازشون بسیار با وجدان هستن داروی اضافی تجویز نمیکنن که به بیمار فشار نیاد برای من سونو و آزمایش نوشتن ولی چت رو نبستن تا جواب رو واسشون بفرستم
01 اردیبهشت 1405