
مشاوره موفق
از ۸۵۱ امتیاز
نظام پزشکی
دکتر سیما لشگری
جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی
نسخه الکترونیک
درباره من
نوع مشاوره
نظرات کاربران
مشاهده بیشترمشاهده کمتر
دکتر سیما لشگری هستم، متخصص زنان و زایمان و نازایی. با کد نظام پزشکی 148405 مجوز فعالیت تخصصی خود را از سازمان نظام پزشکی دریافت کردهام.
حوزههای تخصصی:
- مشاوره در زمینه مراقبتهای بارداری و پس از زایمان
- درمان و مشاوره در زمینه عفونتهای زنان
- مشاوره در مورد واکسن گارداسیل و نحوه دریافت دوز در شرایط متفاوت
- تفسیر تست HPV و پاپ اسمیر
- درمان زگیل تناسلی و عفونت HPV
- مشاوره قبل از ازدواج و روشهای تنظیم خانواده
- مراقبتهای دوران یائسگی
- ارزیابی علل و درمان نازایی
- بررسی علل و درمان قاعدگیهای نامنظم و خونریزیهای غیر طبیعی رحم
- غربالگری سرطان پستان
سوابق علمی و اجرایی:
- دارای مدرک تخصص از دانشگاه علوم پزشکی تهران
- دارای بورد تخصصی
- چاپ مقالات مختلف در حوزه زنان و زایمان و نازایی
نوع مشاوره را انتخاب کنید:
تلفنی فوری
تماس آنی، چَت و دریافت نسخه
شروع از432,000 تومانء
تلفنی در زمان دلخواه
تماس در زمان انتخابی، چَت و دریافت نسخه
10 دقیقه432,000 تومانء
متنی
پاسخدهی سریع، چَت و دریافت نسخه
387,000 تومانء
نظرات کاربران
توسلی
مشاوره متنی
افتضاح با تاخیر تازه تایید کرد که بشه سوال رو تایپ کرد با کلی تاخیر پیام رو دید و جواب داد انقدر بی حوصله و سرسری جواب داد که از ادامه سوالام پشیمون شدم نمیدونم اینا که حوصله بیمار رو ندارن اخلاق ندارن مگه کسی مجبورشون می کنه انلاین مشاوره بدن الکی جیب ما رو خالی کنن
05 تیر 1405
نسیم
مشاوره متنی
بسیار پزشک حاذق و صبوری بودن.خیلی خوب راهنمایی کردن🙏🙏
31 خرداد 1405
کیمیا قادری
مشاوره متنی
بهترین تجربه ویزیت انلاینم با ایشون بوده بسیار با حوصله برسی میکنن و اینکه چت رو باز نگه میدارن و میشه همه سوالارو در طول روز پرسید ازشون
31 خرداد 1405
فائزه حسینی
مشاوره متنی
ازشون خواستم طبق نسخه فیزیکی کلیه فاکتورهای ازمایش رو ثبت سیستمی کنن ناقص ثبت کردن الان اسیر شدم دوباره باید بدم پزشک دیگه کاملش کنه و دوباره برم ازمایشگاه
31 خرداد 1405
sh.p
مشاوره متنی
بسیار پزشک با حوصله ای هستن و صفحه چت رو تا ۲ روز نبستن و من راحت ازشون سوال میپرسیدم در صورتی که بعضی ها خیلی سریع صفحه چت رو میبندن
29 خرداد 1405
هانيه كلهر
پزشک محترم و با حوصله ای هستن، با آرامش و انرژی مثبت من رو راهنمایی کردن در حالی که استرس شدید داشتم، من از مشتوره با ایشون راضی بودم
28 خرداد 1405
مریم صباغ
مشاوره متنی
با توجه به اینهمه دکتری که من تا حالا در عمر ۴۵ ساله م رفتم واقعا بینظیرن، همه جوانب رو دارن بدرستی دیگه پمیدونم چجوری بیان کنم
28 خرداد 1405
فاطمه طالبي
مشاوره متنی
فقط جواب ازمایشمو خوند همونایی که خودم میدونستمو بهم گفت
27 خرداد 1405
نگار مرادي
خيلي خوب خوب اما من ميخواستم از ١٠ دقيقه وقتم كه حق من بوذ استفاده كنم اما اين حس متقابل نبود
25 خرداد 1405
محمد مصطفی افشار
من همیشه از دکتر های انلاین استفاده میکنم . این دفعه فک میکنم دکتر خودش نبود منشی اش بود اصلا درست حرف نزد چیزیو گفت که با یه سرچ خیلی ساده میتونستم داخل گوگل ببینم .
25 خرداد 1405