
مشاوره موفق
از ۹۱۵ امتیاز
نظام پزشکی
رقیه کبودی
روانشناس و مشاوره
سایر زبانها: ترکی
درباره من
نوع مشاوره
نظرات کاربران
مشاهده بیشترمشاهده کمتر
رقیه کبودی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی. با کد 30678 از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران، پروانه اشتغال تخصصی خود را دریافت کردهام.
حوزههای تخصصی
- مشاوره فردی و هیجانی: خودکشی، اعتماد به نفس، پرخاشگری و عصبانیت، افسردگی، ترس و اضطراب
- ازدواج موفق و روابط زناشویی پایدار: تفاوتهای جنسیتی، خیانت، رابطه زناشویی، روابط دوستانه قبل از ازدواج، انتخاب صحیح
- فرزند شاد و سالم: دوران بارداری، اضطراب جدایی، فرزندان طلاق، مشکلات تحصیلی و یادگیری
- نوجوانی و بلوغ: آگاهی والدین و نوجوانان نسبت به بلوغ، مشکلات رفتاری، تعارض با والدین، اعتیاد به اینترنت
- موفقیت شغلی و تحصیلی:استرس شغلی و مدیریت فشارهای کاری
آنچه میتوانم برایتان انجام دهم
- ارائه راهکارهای عملی و علمی برای مدیریت اضطراب، افسردگی و پرخاشگری
- مشاوره در جهت بهبود روابط زناشویی و ازدواج پایدار
- راهنمایی والدین و نوجوانان برای مواجهه مناسب با مسائل بلوغ و تربیت فرزند
- همراهی در حل مشکلات تحصیلی و یادگیری کودکان و نوجوانان
سخن کوتاه
«در صورت خارج از دسترس بودن، از طریق بخش زمان دلخواه، نوبت تماس خود را رزرو کنید.»
نوع مشاوره را انتخاب کنید:
تلفنی فوری
تماس آنی، امکان چَت و ارسال فایل
شروع از161,000 تومانء
تلفنی در زمان دلخواه
تماس در زمان انتخابی، چَت و ارسال فایل
30 دقیقه462,000 تومانء
متنی
پاسخدهی سریع پزشک، چَت و ارسال فایل
462,000 تومانء
نظرات کاربران
رضا
سلام خیلی ممنونم خانم کبودی از این که با دلسوزی صحبت می کنید.خدا خیرتون بده.بهترینها برای شما و همه آرزومندم.
02 تیر 1405
رضا حاجی زاده
سلام علیکم،خوشحال شدم بعد از مدت ها،دوباره با خانم کبودی،صحبت کردم،خیلی ممنونم و سپاسگزارم،خدا خیرشون بده.
02 تیر 1405
فاطمه
بسیار تا بسیار خانم دکتر خوش صحبتی بودن و خیلی خوب منو راهنمایی کردن من قبل صحبت با ایشون حالم خیلی پریشون بود ضربان قلبم رو هزار بود ولی الان اینقد اروم شدم با حرفاشون که دوست داشتم تا صبح ایشون صحبت کنند و من گوش بدم حتما جلساتم با ایشون ادامه میدم
23 خرداد 1405
nastaran
بسیار عالی بودن خانم دکتر نتیجه بخش بود
17 خرداد 1405
ناشناس
عالی و بی نظیر
09 خرداد 1405
HED
تجربه جلسات مشاوره با خانم دکتر کبودی بسیار عالی بود. ایشان هم بسیار دلسوز و متعهد هستند و هم در کارشان فوقالعاده حرفهای و کاربلدند. تسلط ایشان بر تکنیکهای درمانی در کنار نگاه انسانیشان به مراجع، باعث شد که در همان جلسات اول، تفاوت را احساس کنم. ایشان واقعاً برای درمان و رشدِ مراجع وقت میگذارند.
08 خرداد 1405
hed
عالییییی بودددننننن فوق العاده حرفه ای هستن خیلییی راضیممم
04 خرداد 1405
afshari
من اولین جلسم بود راضی بودم
03 خرداد 1405
Hannane Nouri
عالی بود
17 اردیبهشت 1405
کاظمی
بسیا پزشکخوب با صبرو حوصله ای بودن راهکارهای خوبی ارائه میدن
17 اردیبهشت 1405